" />

goodie

jag vaknade i morse och hade den värsta migränen jag någonsin haft. det var hemskt och jag trodde ett tag att jag faktiskt skulle avlida. usch! hade duschat och gjort mig helt klar då jag kom på att jag aldrig skulle klara att gå till skolan. jag tog en tablett och gick och la mig igen. somnade efter ett tag och vaknade upp efter några timmar. då var den nästan borta, som tur var. jag pallrade i allafall till bussen mot skolan för att gå på de två sista lektionerna, hälsopedagogik dubbellektioner, skit kul. efter 20 min fick vi gå hem och jobba. jävligt ovärt att jag ens åkte till skolan!!
det blev att åka in till fröken olsson och fika med sandra, maria och sophie. mysigt!
beiga haremsbyxor från hm fick följa med mig hem idag :)

nu ska jag strax försöka sova lite. imorgon har jag teckenspråksprov, slutprov. och dum som jag är så har jag inte gjort någonting. vet inte ens vad jag ska berätta om i fem minuter. är så oerhört puckad. men det får gå som det går.
efter skolan ska jag möta upp veronica i stan och fixa studentpresenter och present till sonja.

i fredags var jag hemma hos ludde på krök och det var trevligt.
i lördags var jag hos karolina i min klass som fyllde 18. jag hade super kul. först middag hos henne med massa roliga tjejer, sen vidare till karisma och party. tack för är grym kväll !

nästa helg kommer också bli bra!
tordag: angelas efterlängtade student
fredag: philip student!
lördag: sonja har middag och vi ska fira hennes 18årsdag


nu har jag skrivit allt för mycket om allt för ointressanta saker.
puss puss


Alla fina kommentarer:

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0