" />

hello

jag hann inte uppdatera så mycket igår, sorry. när jag kommit hem från skolan så åt jag lite sen åkte jag ner till träningen, dock så tränade jag inte efter som att jag hade fått order av min tränare att jag inte fick göra det pga min förkylning. så jag satt och kollade en stund. sedan tog jag bussen in till stan för att ta en öl eller två med sandra, maria och helena. det kom lite fler folk och jag hade jätte trevligt. dock är jag lite tröttare än vanligt idag. kan bero på den långa skoldagen och bråk med lärare också, menmen.

nu ska jag lägga mig i soffan och bara gäsa. juste, måste göra läxa i msk. sug!
skriver sen, puss och kram!

Alla fina kommentarer:

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0