" />

mina tatueringar

jag har som sagt redan tre små söta tatueringar men jag är så sjukt sugen på mer.
massa mer. jag har smidit lite planer och jag har tre till ideér på små saker.
jag vill skriva något på insidan ringfingret, ett fjäder (antingen på sidan under bh kanten eller nykelbenet) och så vill jag göra ett kors men jag vet inte vart jag ska ha de ännu.

tryck på bilderna för att få de större!

fv, hope. ett hjärta och amor vincit omnia på ankeln(minförsta)

nu ska jag kika lite på en fin fjäder. det är den jag vill göra snarast. så himla fint.
måste bara hitta en fining.

kanske nått liknande?




vad tycker du fippe??


Alla fina kommentarer:
Postat av: fipppeeeeee

jävlig fint serru, men jatycker du ska göra nått lite större kanske

2011-02-28 @ 16:26:33
Postat av: Anonym

Ett fjäder? haha

2011-03-01 @ 15:10:48

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0