" />

gothia ink tattoo

jag precis hem, har varit i skolan och sen en sväng förbi gothia ink tattoo för att checka läget med honom.
sophie skall göra en och jag ska göra en, så tänkte göra de samtidigt.
jag har bestämt mig för en fjäder på revbenet. hade en bild med mig och han sa att han måste göra den lite större än bilden så att den inte flyter ihop med tiden, vilket de gör annars.
jag är skit nervös för smärtan, men de borde jag fixa.
så när lönen kommer ska jag och sophie dit och boka tid. spännande!
jag ska även fylla i mitt hjärta på handleden.

ikväll ska vi ha spa-kväll med laget och fira emilie som fyllde år igår.
ska bli trevligt. dock ska jag inte följa med ut för att jag och sophie ska ha en heldag med plugg imorgon.
det blir en vit helg för mig.
ska jobba hela 13timmar på söndag, 8-21. så imorgon blir också en lugn kväll. måste vara fit for fight.
har lite ångest för att jag tog den tiden men vafan, tänker på pengarna. cash is king!

nu ska jag äta och vila innan jag rör mig mot landvetter.
puss!

Alla fina kommentarer:
Postat av: Anonym

Yes alltså jag ska göra ett kors på ryggen troligtvis sen vill jag ha mina föräldrars namn någonstans där inte alla andra har, och som du hade var skit snyggt.måste bara fylla 18först.kram

2011-05-07 @ 14:26:48

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0