" />

hello

jag har en överansträngning och en inflammation i muskelfästet i mitt högra knä, det suuuger!
det är pga av att jag är målvakt (i innebandy, för er som inte visste de) och då tar knäna jävligt mycket stryk.
nu får jag inte ha målvaktsträning på två veckor. ska endast göra styrkeövningar och stretch. så tråkigt! men lika bra för att det ska bli bra igen så fort som det är möjligt..



på tal om något helt annat så har jag inte bestämt mig om jag ska (vilket jag helst vill) ge min bonus farmor äran att sy min balklänning. då hon är en mycket skicklig sömmerska. problemet är bara att hon bor i småland och det blir väldigt mycket krångel och jag måste dit minst två gånger och testa å ändra och så. samtidigt som jag vet att hon väldigt gärna vill göra det så vill jag inte lägga sån press och så mycket jobb på henne som det faktiskt är.
jag har kollat lite på internet efter någon snygg klänning, jag har hittat två stycken som jag skulle kunna tänka mig. för jag vill ha en simpel långklänning som inte är i silkes material. kan alltså hitta ganska billiga. jag ska leta vidare och försöka hitta den perfekta. isåfall kan min älskade bonusfarmor andas ut.



den här klänningen tycker jag är jättesöt och enkel. precis som jag vill ha det.
vad tycker ni? är den tråkig? och färgen, funkar den? lite hjälp tack

Alla fina kommentarer:

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0