" />

herregud

va duktig jag har varit idag. satt kvar i skolan i några timmar och pluggade och bestämde möten med olika lärare angående mitt och sophies projektarbete. åkte hem från skolan och pluggade ännu mer.
tänkte skitit i att träna för att plugga men det är så himla skönt att komma iväg å träna av sig. då kan man plugga bättre när man kommer hem igen. så just de gjorde jag.

jag har ändå en hel drös kvar med plugg som jag verkligen inte orkar ta itu med.
får helt enkelt göra det i morgon eller i värsta fall i helgen.
nu ligger jag nyduschad i min säng som har fått helt nya goa lakan, så himla mysigt!

ska stänga av och försöka sova, upp tidigt imorgon!
puss puss

Alla fina kommentarer:

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0