" />

my weekend

min helg har varit superduper bra!
efter att jag slutat jobbet hämtade min snälla pappa mig och körde mig till stan för att spara lite tid. jag begav mig till viktoria där några från klassen redan hade börjat.
sedan kom hoppetossan sanne och vi körde på.
när viktoria stängde gick vi och åt och tossade. och vips var klockan 7. dax att sova kanske.
jag var helt slut hela lördagen och orkade inte lyfta ett finger. jag sa till mig själv att stanna hemma och ta det lugnt men icke, så blev det inte.
det blev istället ännu en kul viktoriakväll med sannie, dock lite mer städad än dagen innan!
dock var jag galet trött idag när det var match i uddevalla som stod på schemat.
nu ligger jag i min säng och har väldigt svårt att hålla ögonen öppna. så jag tror att jag ger upp och stänger av istället.
imorgon är det måndag vilket betyder en nu härlig skolvecka! skjut mig typ.


Alla fina kommentarer:

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0