" />

trött hest

jag är oootroligt trött! efter att hållt i gång i två veckor känns det skönt att bara ligga hemma i sängen. har dessutom skola i morgon och massa plugg. ska satsa stenhårt på att få gjort de mesta denna veckan. vore skönt att få de överstökat.

valborg igår blev väl inte något speciellt. kändes som en vanliig lördag med en vanlig utgång. satt utanför lasses med goa brudar och drack rosé till kl 01 och drog sedan till apartment en sväng. efter det skulle vi egentligen gått till park med vi var alldeles för trött jag och angela, så vi gick till lasses och åt sen tog jag en taxi hem. lika bra!

har som sagt inte gjort många knop idag. gjort ett halvt arbete i alternativ medicin men dock inte städad mitt rum. hoppas inte du blir grinig nu mammis, lovar att göra det imorgon hihi.
nu ska jag i allafall sova.
hörs!


sanne och jag på lilla london i fredags!

Alla fina kommentarer:
Postat av: renée carlsson

hejhej , jag såg att du hade tatueringar.

tänkte bara fråga hur det blir med den du har på vristen när du rakar benen och så ? var du tvungen att vara försiktig i början eller tänka på något speciellt ? sjukt snyggt vilket fall !

skulle uppskatta om du kunde svara i min blogg så jag ser svaret. hälsningar renée

2011-05-03 @ 17:49:55
URL: http://rcaarlsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0